
De lancering van de « Tubber wave » actie vindt plaats op 15 oktober tijdens de workshop van de maand. We sluiten de dag af met een barbecue als het weer het toelaat.
« Tubber Wave », als je het hardop en heel snel zegt, moet het in je oren redeneren als een bekend woord dat je onmiddellijk doet denken aan een plastic container met een deksel. De verkoopmethode was origineel en gebaseerd op een piramidespel. Mevrouw Germaine nodigde haar vrienden uit om een gezellige avond met vrienden door te brengen door tips en trucs uit te wisselen voor opslag voor de keuken. Germaine maakte van de gelegenheid gebruik om inkooporders in te vullen onder de emulatie van het moment en werd beloond met een bonus op het behaalde cijfer. Een vriendin van Germaine nam toen het idee op en nodigde andere vriendinnen uit, enz…
Ons idee is niet om plastic dozen of iets anders te verkopen, maar om meer informatie van onderaf naar onze collega’s te verspreiden.
We vertrekken niet met lege handen en we hebben ons een vriendelijk moment van uitwisseling voorgesteld rond een vragenlijststijl « Vrouwen van vandaag » om in de stereotypen te blijven. Deze vragenlijst ontwikkeld door Dr. Magda Havas moet het mogelijk maken om de mogelijkheid te identificeren om het verband te leggen tussen alledaagse elementen en elektro-overgevoeligheid. Dit is een omweg om de aandacht te vestigen op elektromagnetische vervuiling en gezond gedrag te suggereren in relatie tot draadloze technologie.
We testen het principe tijdens de workshop op 15 oktober en potentiële Duitsers kunnen dan het avontuur aangaan.
Wij geloven dat dit systeem gemakkelijker te implementeren is dan de organisatie van conferenties en dat het de herverbinding van een niet-virtueel sociaal weefsel mogelijk kan maken.
Inschrijven: Regine.caxton@proximus.be voor 12 oktober. We beperken deelname tot de eerste 10 inschrijvers.